حل مشکل پرداخت عوارضی در مسیر محمدیه به قزوین تسریع شود

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسریع در حل مشکل پرداخت عوارضی در مسیر قزوین به محمدیه تا زمان ساخت مسیر دسترسی باید محل نصب دوربین ها تغییر کند

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هفتگی فرماندار شهرستان البرز با شهرداران با هدف بررسی و حل مشکلات شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان ظهر چهارشنبه با حضور حمیده زرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی، محمد نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و جمعی از مدیران ادارات خدمات رسان شهرستان البرز در سالن شهرداری محمدیه برگزارشد.

حمیده زرآبادی نماینده قزوین مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهارداشت: اگر بخواهیم مشکللات این منطقه با سرعت بیشتری رسیدگی و حل شود باید برای خود چشم اندازی را تعریف و اجرا کنیم.

وی افزود: داشتن چشم انداز دراز مدت مانند افق ۵۰ ساله می تواند مسیر برنامه ریزی و تصمیم گیری ها را هموار کرده و از هدر رفت هزینه ها نیز جلوگیری کند و همه باید در این مسیر گام برداریم.

زرآبادی یادآورشد: برای اجرای هر طرح نیازمند تایید کارشناسی هستیم و با داشتن برنامه بلند مدت می توانیم طرحی مانند جاده دسترسی مهرگان و محمدیه به قزوین را برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم سریعتر عملیاتی کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پرداخت عوارضی توسط ساکنان محمدیه و مهرگان گفت: اگر ساخت جاده دسترسی مهرگان با این توجیه تهیه شده با توجه به هزینه زیادی که دارد و با لحاظ موقعیت اقتصادی بهتر است نسبت به جابجایی دوربین های نصب شده در این مسیر در کوتاه مدت اقدام شود.

زرآبادی ضمن انتقاد از اجرای پایلوت تصویری عوارضی در استان قزوین خاطرنشان کرد: اجرای این طرح بدون هماهنگی انجام شده که باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده بخصوص بیکاری کارکنان ایستگاههای عوارضی فعال در استان دغدغه دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.