حمایت قاطع خود را از کاندیداهای منتخب شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان

حمایت قاطع خود را از کاندیداهای منتخب شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان
علیرضا ترابی دبیران احزاب اصلاح طلب استان قزوین

طبق گزارش دبیر کمیته احزاب ستاد انتخاباتی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان قروین علیرضا ترابی دبیران احزاب اصلاح طلب استان قزوین در بیانیه ی انتخاباتی خود بااحترام  به سایر کاندیداهای اصلاح طلب استان قزوین ، حمایت قاطع خود را از کاندیداهای منتخب شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.
 

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد :

         بسم الله الرحمن الرحيم

باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم شهید پرور استان قزوین  در سرنوشت انقلاب و میهن و استان  اثری تعیین کننده داشته باشند.
 نقش ممتاز مردم در نظام و کشور و نماینده گان خود در تدوین قوانین و نظارت برانچه که انجام میشود از  مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است که به برکت آن ملت بر سرنوشت خود حاکم شده اند این موضوع از بارزترین مباحث حقوق شهروندی در جوامع مدنی می باشد .
مردم استان قزوین خوب می دانند دفاع از انتخابات آزاد و سالم و پرشور دفاع از یکی از اصلی ترین مبانی انقلاب ماست.
اگرچه بسیاری از کاندیداهای شناخته شده و برجسته ما درسطح استان رد صلاحیت شده اند ولی مادر انتخابات باقی خواهیم ماند و نخواهیم گذاشت شور انقلابی و وظیقه سیاسی ، اجتماعی ما به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

روزنه‌ای روشن به سوی آینده‌ای پدیدار گشته است که درآن شاهد اصلاح و بهبود روندها و رویه‌ها و سیاستهای نادرستی باشیم که در صورت تداوم می‌تواند برای کشور و انقلاب و تامین حقوق مردم زیانهای غیر قابل جبران داشته باشد.
کما اینکه عدم نظارت صحیح نمایندگان در دوره های ریاست جمهوری نهم و دهم ایران اسلامی را تا آغاز جنگی تمام اعیار نزدیک کرده بود، و با تحریم های بوجود آمده مشکلات بسیاری را بر جامعه اسلامی ما ایران وارد نمود است .

احزاب اصلاح طلب استان قزوین  در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  به حکم احساس وظیفه دینی، انقلابی و ملی خود و در انجام عهدی که با ملت ، امام راحل  و رهبری معظم انقلاب  داشته و دارد همچون همیشه به یاری حضرت حق در عرصه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  حضور فعال خواهند داشت و لازم می‌داند در این باب نظر خود را به استحضار مردم شریف استان برساند.

حضور در انتخابات می تواند  با انگیزه پیروزی و برای دستیابی به نتیجه‌ای باشد که آن را به مصلحت کشورومردم  واهدافی عالی در دو بخش استانی و ملی تعمیم داد ، که تلاش برای پیروزی را با این مبنا دارای موضوعیت دانسته و برای آن با جدیت هرچه تمام تر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

در این برهه حساس به رغم تلاش و خدمت مسئولان محترم بر این باوریم که سیاستها، رویه‌ها و اقدام ها، طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان نیز در اختیار ملت و کشور بوده است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده است و اصلاح امور و تغییر روندها به نفع آرمان‌های انقلاب و مصالح کشور، دولت ، مردم و به طبع آن استان  امری ضروری به نظر می‌رسد و آنچه از اولویت و فوریت برخوردار است عبارتست از انتخاب و طی طریقی که توفیق ما را در این تحول را بیشتر کند.

ضمن احترام به شخصیت های  سیاسی ، اجتماعی و همه افراد و کاندیداهای محترم  دوستان هم اندیش خود کاندیداهای اصلاح طلبی که در لیست نهایی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان قرار نگرفته اند که ایشان را از سرمایه‌های جاری و آینده سیاسی و اجتماعی خود در سطح استان میدانیم در مرحله حساس کنونی معتقدیم که انتخاب شخصیت های ارزنده، و متینی چون  سرکار خانم سیده حمیده زرآبادی از حوزه انتخابیه قزوین ، آبیک و الوند و جناب بهمن طاهرخانی از حوزه انتخابیه تاکستان و جناب آقای روح الله بابایی صالح از حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج که سابقه علمی و اجتماعی خوب و مناسبی برخوردار هستند و ما را به هدف فوری خود نزدیکتر می‌کند، حمایت می کنیم .
و من الله التوفیق
     "دبیران احزاب اصلاح طلب قزوین"