سند کشور به نام کسی زده نشده و مردم صاحب اصلی انقلاب هستند

زرآبادی نماینده مردم قزوین:

سیده حمیده زرآبادی ،عضو هیت نظارت عالی استان قزوین بر سلامت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به حضور چشمگیر و مشارکت بالای مردم شریف قزوین در انتخابات گفت: نباید با برخی صحبت های نادرست و ایجاد شبه، وحدت و انسجام ملی حاصل شده در کشور و همچنین نمایش عزت و اقتدار نظام در مجامع جهانی را خدشه دار کرد.

سیده حمیده زرآبادی با تاکید به سلامت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور نماینده کاندیداها، نمایندگان شورای محترم نگهبان و هیت نظارت در پای صندق های رای عزم راسخ نظام در راستای حفظ و صیانت از آرای مردم را به درستی نشان می دهد.

عضو هیت نظارت عالی استان قزوین تصریح کرد: همه باید تابع قانون باشند و اگر اعتراضی هست باید در روند قانونی و معمول خود مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

زرآبادی در ادامه افزود: هیچ کس نباید به خود این اجازه را بدهد که به رای و انتخاب مردم توهین کند و بدون داشتن دلیل و مدرک و ارایه آن به مراجع ذی صلاح حکم صادر کند و خود را محق بداند، سند کشور به نام کسی زده نشده است؛ مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و منتخبین خود را برای خدمتگزاری انتخاب می کنند.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی صحبت ها و مصاحبه ها حاکی از ناپختگی و به دلیل فضای احساسی انتخابات است، چرا که امروز، منتخبین شوراهای شهر و روستا و کاندیداهای که رای کافی را کسب نکرده اند باید در کنار  یکدیگر در مسیر پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در پایان گفت: همه ما باید به قانون و به رای مردم احترام بگذاریم و اگر اعتراضی هم وجود دارد اجازه دهیم تا از مسیر قانونی خود مورد پیگیری قرارگیرد. بدون تردید صیانت از آرای مردم وظیفه ای بسیار حایز اهمیت است و هرگز نخواهیم گذاشت تا آسیبی به آن وارد شود.