واردات بی رویه بلای جان تولید داخلی است

تصویر
سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،البرزوآبیک:

قزوین-ایرنا- دبیر کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی رویه یکی از مهمترین مشکلات بخش صنعت و بلای جان تولید داخلی است.

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز دوشنبه 1395/08/19 در بازدید از واحد تولیدی کاچیران تنها تولیدکننده چرخ خیاطی خاورمیانه در شهر صنعتی البرز افزود: باید همه دستگاه ها و نهادهای مسئول در حوزه اقتصاد نسبت به واردات بی رویه حساس و مسئولیت پذیر باشند تا بتوان با این پدیده نامبارک مقابله کرد.
وی اظهارکرد: جلوگیری از واردات بی رویه محصولات خارجی با اصلاح و بازنگری در قوانین ممکن می شود و ما به دنبال تحقق آن هستیم.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در کنار این موضوع باید مبارزه با قاچاق کالا که سمی مهلک برای تولید داخلی به شمار می رود، تشدید شود.
مدیرعامل شرکت کاچیران نیز در این بازدید خواستار حمایت جدی مسئولان از صنایع شد و گفت: بدون حمایت دولت و مجلس، تولید داخلی نمی تواند از رونق لازم برخوردار باشد.
سید مهدی میرسجادی یادآور شد: در حال حاضر 340 نیرو در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این رقم تا پایان امسال به نزدیک به 400 نفر افزایش خواهد یافت.
وی یادآور شد: محصولات این واحد تولیدی به 38 کشور دنیا از جمله ایتالیا، انگلیس، فرانسه، روسیه، مجارستان، فنلاند، اسپانیا، عمان، عربستان، کویت و افغانستان صادر می شود.
استان قزوین دارای سه هزار و 700 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است.

تصویر تصویر تصویر