در استان قزوین به ویژه در شهرستان ها کمبود سینما است لذا سعی داریم تا با ساخت سینما و پردیس های سینمایی به صورت مجتمع های تجاری فرهنگی به ویژه در آبیک و البرز این کمبود را جبران نمایم.

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین حضور یافت

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با دغدغه های کارکنان این اداره کل و هنرمندان استان آشنا شد و درخصوص مسائل فرهنگی و هنری استان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ابتدای این نشست صمیمانه چندنفر از کارکنان ارشاد به بیان دغدغه های خود در خصوص فضای فرهنگی و هنری، حقوق و مزایا و همچنین رونق فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت انجمن ها پرداختند و از نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواستار دفاع از وزارت ارشاد در راستای افزایش بودجه این وزارتخانه شدند.

سپس حمیده زرابادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان ارشاد و تسلیت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ١٥ خرداد و تبریک پیشاپیش ایام عید فطر عید بزرگ بندگی گفت: در تلاش هستیم تا با کمک خداوند مشکلات و نقصان های فرهنگی شهر را هموار سازیم و یکی از کمبودهای کنونی در استان قزوین به ویژه در شهرستان ها کمبود سینما است لذا سعی داریم تا با ساخت سینما و پردیس های سینمایی به صورت مجتمع های تجاری فرهنگی به ویژه در آبیک و البرز این کمبود را جبران نمایم.

 وی خاطر نشان ساخت: در این خصوص با تعدادی سرمایه گذار صحبت کرده ایم و اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در زمینه تجهیز سینماها کمک کند، این خود سبب ایجاد رغبت و انگیزه بیشتر برای سرمایه گذاران خواهد شد.

زرآبادی در ادامه بیان داشت: وزارت ارشاد نیز باید همچون سایر وزارتخانه ها در قبال صدور مجوزها و خدماتی که ارائه میدهد هزینه ای دریافت کند تا هم سبب جذب مشارکت های بیشتر مردم شده و هم آن را صرف هزینه های دستگاه خود کند و از این طریق تا حدودی این کم بودن بودجه و اعتباراتش را جبران نماید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود افزود: به علت عدم حضورم در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، اکنون از تلاش های اکبر اسکندری نژاد مدیرکل سابق تشکر کرده و به حجت الاسلام سید مهدی حسینی نیز جهت انتصابشان به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تبریک می گویم و برای وی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.