انقلاب اسلامی نیازمند حرکت های شجاعانه در بزنگاههای تاریخی است

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی همواره نیازمند حرکت شجاعانه مردانی بزرگ و تاثیرگذار در بزنگاههای تاریخی است.

سیده حمیده زرآبادی در نخستین یادواره آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان کنگره تدبیر، امتداد سازندگی که روز جمعه با حضور محسن هاشمی فرزند آیت الله رفسنجانی و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران، علی صفری شهردار قزوین و جمعی از مردم در سالن کوثر قزوین برگزار شد اظهارداشت: آنچه در نظام اسلامی اهمیت دوچندانی دارد حرکت های شجاعانه در بزنگاههای تاریخی است.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی همواره به حرکت های شجاعانه، هوشمندانه و نوآورانه نیاز دارد و حرکت و منش آیت الله رفسنجانی در طول تاریخ انقلاب بر این محور و اساس بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایت الله رفسنجانی هم در زمان امام راحل پرچمدار انقلاب و همراه ایشان بودند و هم پس از آن در زمان رهبری در مسیر انقلاب گام برداشتند و با ولایت همراهی کردند.

وی اضافه کرد: ایت الله رفسنجانی نه فقط در گفتار بلکه در عمل حامی رهبری بودند و درس انقلابی بودن را به همه آموختند که باید به آن توجه کنیم.

زرآبادی یادآورشذ: شجاعت، سخت کوشی و تلاش همه جانبه از ویژگی های دیگر آقای رفسنجانی بود و به عنوان شخصیتی جریان ساز در تبیین نهضت انقلاب نقش موثری داشت.

وی گفت: رفسنجانی سیاست مداری دوراندیش بود که عشق خدمت به انقلاب و مردم همواره در وجودشان جاری بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم همواره در طول تاریخ حماسه ساز بودند و امروز هم باید در صحنه باشند تا از مشکلات عبور کنیم.

زراّبادی اظهارداشت: نام هاشمی با انقلاب گره خورده و ما نیز باید قدردان همه کسانی باشیم که در مسیر ارزشهای انقلابی گام برداشته اند.  

 

منبع خبر: 
خبرگزاری مهر