پیگیر مستثنی‌شدن قزوین در شعاع ۱۲۰ کیلومتری هستم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مستثنی شدن شهرک کاسپین قزوین در شعاع 120 کیلومتری، در کارگره زیربنایی دولت مورد قبول واقع شده و منتظر تصویب در هیات وزیران است

سیده حمیده زرآبادی : در خصوص مشکل واحدهای شهرک صنعتی کاسپین که درگیر «شعاع ۱۲۰ کیلومتر تهران» هستند، به معاون اول رییس جمهور تذکر دادم و پیگیرم تا مشکلات این شهرک مرتفع گردد.

وی افزود: طی جلسه‌ای که با حضور «اسحاق جهانگیری» تشکیل شد، این مسئله را به صراحت عنوان کردم و مکاتبات و تذکرات لازم در این خصوص داده شده است.

زرآبادی تصریح کرد: مشکل شعاع ۱۲۰ کیلومتر برای شهرک کاسپین، در کارگروه زیربنایی دولت عنوان شده و قبول کردند که استان قزوین نیز همانند قم و سمنان مستثنی گردد. پیگیر هستیم که دولت هرچه سریع‌تر نتایج جلسه کارگره زیربنایی را در هیات وزیران مطرح و مورد تصویب قرار دهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر به صورت موقت برای رفع مشکل شهرک صنعتی کاسپین، از سازمان امور مالیاتی استان قزوین خواستیم که پرونده‌های مالیاتی تشکیل شده به واسطه شعاع ۱۲۰ کیلومتری را تا اطلاع ثانونی راکد نگه ‌دارد.