زرآبادی: قدرت خرید مردم به شدت مورد تهدید قرار گرفته/ اولویت فعلی کشور مسائل اقتصادی است

نماینده مردم قزوین مطرح کرد:نمی‌دانم پشت طرح استیضاح وزیر کار در شرایط فعلی چه مسائلی است و افرادی که این طرح را امضا کردند چگونه می‌خواهند با استیضاح وزیر کار به شرایط معیشت مردم و اشتغال آنها کمک کنند.

مهندس سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر اولویت اول استیضاح وزیر کار نیست. وضعیت اشتغال و کارگری و معیشت مردم در اولویت است.

وی افزود: اشکالاتی که وجود دارد را قبول دارم اما راه آن تعویض وزیر نیست درواقع می‌توان ایرادات موجود در وزارت کار را با نظارت و پیدا کردن ایرادها رفع کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که افرادی که استیضاح را امضا کردند چه هدفی را دنبال می‌کنند و چه استدلالی دارند، اذعان داشت: نمی‌دانم پشت طرح استیضاح وزیر کار در شرایط فعلی چه مسائلی است و افرادی که این طرح را امضا کردند چگونه می‌خواهند با استیضاح وزیر کار به شرایط معیشت مردم و اشتغال آنها کمک کنند.

وی تصریح کرد: قدرت خرید مردم به شدت مورد تهدید قرار گرفته و وضعیت اقتصادی کشور اسف‌بار است و در شرایط فعلی استیضاح وزیر کار در اولویت نیست بلکه می‌توان با استیضاح یا طرح سوال از تیم اقتصادی دولت اشکالات را بهتر رفع نمود.

زرآبادی افزود: به نظر من اگر وزیر کار استیضاح شود، با توجه به اینکه باید سرپرست جدید معرفی شود در حوزه کارگری و تعاون دچار مشکلاتی خواهیم شد و این در شرایط فعلی اصلا به نفع کشور نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر باید با نظارت درست اشکالات وزارت کار را رفع کنیم و تمرکزمان را روی مسائل اقتصادی بگذاریم. درواقع نباید با تمرکز روی مسائل اینچنینی از مسائل اقتصادی غافل شویم. باید کارهایی انجام دهیم تا سیاست‌های کلان رونق پیدا کند.