عدم رای اعتماد نمایندگان به کرباسیان ناشی از تصمیمات فراکسیونی نبود

وکلای ملت در جلسه استیضاح کرباسیان خیلی به صورت فراکسیونی عمل نکردند و با توجه به نتیجه‌گیری خود از اظهارات نمایندگان و وزیر رای دادند.

سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه استیضاح امروز گفت: وکلای ملت امروز در جلسه استیضاح کرباسیان خیلی به صورت فراکسیونی عمل نکردند و با توجه به نتیجه‌گیری خود از اظهارات نمایندگان و وزیر رایشان را ارائه کردند.

نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همانطور که استیضاح‌کنندگان هم از هر سه فراکسیون مجلس بودند و امروز در صحن علنی نمایندگان از جناح‌های مختلف در موافقت با استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی صحبت کردند.

وی بیان کرد: بنده امروز تا قبل از شمارش آرا گمان می‌کردم کرباسیان بتواند رای اعتماد دوباره از مجلس دریافت کند اما یکی از ویژگی های مجلس غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است و اینکه با شنیدن تمامی اظهارات موافقان و مخالفان استیضاح نتیجه‌گیری نهایی خود را انجام می‌دهند.

زرآبادی تاکید کرد: عدم دفاع خوب و اظهارات غیرقابل قبول از سوی کرباسیان و سخنان موافقان استیضاح همچون حضرتی در کنار مسایل اقتصادی کشور و خواسته‌های مردم بر ارائه رای نمایندگان تاثیرگزار بود و اینگونه وزیر اقتصاد نتوانست بار دیگر رای اعتماد خود را از مجلس کسب کند