امیدوارم جلسه سوال از رئیس جمهور در فضایی آرام و منطقی برگزار شود

مهندس سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم شریف استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم جلسه سوال از رئیس جمهور در فضایی آرام وتوام با اخلاق و با بیان منطقی سوالات اساسی مردم و نمایندگان برای شفاف سازی برگزار شود.

سیده حمیده زرابادی در حاشیه افتتاح دومین جشنواره اقوام ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهراظهارداشت: فردا رئیس جمهور محترم برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس خواهد آمد تا به برخی سوالات جوابگو باشد.

وی افزود: این حق نمایندگان است تا برخی مطالبات مردم را از رئیس جمهور مطرح کنند و امیدوارم جلسه فردا در یک محیط ارام و با بیان منطقی سوالات و دغدغه نمایندگان مطرح شود و رئیس جمهور هم از این فرصت برای پاسخگویی استفاده کند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در خصوص این که آیا برکناری دو وزیر کابینه در جلسه فردا تاثیرگذار است تصریح کرد: نمی دانم رای ندادن به تیم اقتصادی دولت می تواند روی نتیجه جلسه فردا تاثیر داشته باشد یا نه، اما آنچه مورد نظر استیضاح کنندگان است بیشتر در مسائل اقتصادی است.

وی یاداورشد: این تغییر در تیم اقتصادی با تغییر وزیر اقتصادی شاید در سوال از رئیس جمهور به گونه ای دیگر باشد اما انتظار می رود در فضایی آرام و منطقی این جلسه برگزار شود.