ارائه لیست کاملا اصلاح‌طلب برای انتخابات محتمل است

اکنون و در حالی که چهارماه  به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، این سوال مطرح می‌شود که آیا شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح طلبان با تجربه گرفتن از لیست امید، آیا باز لیست انتخاباتی ارائه میدهد و با برخی اشخاص و طیف های سیاسی چون اصولگرایان معتدل ائتلاف خواهد کرد؟

بنابراین این موضوع را از برخی اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی جویا شدیم؛ «سیده حمیده زرآبادی» نماینده  مردم قزوین در این باره به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: تاکنون اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس و اینکه چه برنامه‌ای ارائه می دهند، تصمیمی گرفته نشده است. از آنجا که نتیجه این ائتلاف ها، به گونه ای نبود که به رضایت‌مندی مردم منجر شود و با توجه به تجربه ناموفق گذشته، مردم در انتخابات آینده بیشتر به دنبال برنامه هستند تا افراد و لیست‌ها.

وی گفت: به نظر می‌رسد جریان های سیاسی باید روی برنامه‌ها تاکید کنند تا افراد ارزیابی کنند که در برنامه های خود چه میزان می توانند مشکلات و مسائل را حل کنند و در پی پاسخگویی به مردم باشند.

عضو فراکسیون امید اظهار کرد: شورای عالی اصلاح طلبان درباره ارائه برنامه و لیست تصمیم می‌گیرد و کم و کیف این موضوع در حال بررسی است.