مردم برای حفظ اشتغال جوانان باید کالای داخلی مصرف کنند

تصویر
نماینده مردم قزوین در مجلس:

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم برای حفظ اشتغال جوانان باید به جای خرید اجناس خارجی، کالاهای داخلی مصرف کنند.

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی پنجشنبه شب در بازدید از نمایشگاه فروش بهاره افزود: حمایت از تولید داخلی راهکار اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون حمایت و همراهی مردم تولید کشور نمی تواند به جایگاه بهتری دست پیدا کند، ادامه داد: باید استفاده از کالاهای داخلی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری به عنوان یکی از دغدغه های اصلی جامعه به شمار می رود،اظهار کرد: این معضل با رونق تولید داخلی مرتفع می شود.
زرآبادی تاکید کرد: باید برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال زایی در سطح استان نیز شاهد حمایت همه جانبه مسئولان و شهروندان قزوینی از تولیدات بومی باشیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه بهاره، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در کنار تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم در ایام پایانی سال نقش مهمی در حمایت از تولید داخلی دارد.
وی همچنین در بازدید از غرفه کفش دانسفهان نیز گفت: باید تلاش کرد تا کفش این منطقه به عنوان یک برند معتبر و با کیفیت در سطح کشور تبدیل شود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن گفت و گو با برخی غرفه داران و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه،افزود: کالاهای اساسی و پرمصرف عرضه شده در این نمایشگاه از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند و با قیمت مناسبی عرضه می شوند.
نمایشگاه فروش بهاره از سیزدهم اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین دایر شده است و تا بیستم و یکم اسفند ادامه دارد.
در این نمایشگاه انواع مواد غذایی، بهداشتی و شوینده، پوشاک و کیف و کفش در حال عرضه است.
 

منبع خبر: 
خبرگزاری ایرنا