اگر نگاه درستی به زنان نداشته باشیم درآینده باید هزینه بیشتری بدهیم

تصویر
دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)،روز مادر و زن با همکاری دانشگاه و استانداری قزوین با عنوان آئینه داران آفتاب با حضورسیده حمیده زرآبادی،دبیر کمیسیون صنایع و معادن و عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی وطیبه سیاوشی شاه عنایتی، نایب رییس فراکسیون زنان و خانواده و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مدیران خانم استان دیروز شنبه 21اسفند ماه در تالار اجتماعات آینده پژوهی دانشگاه برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی،دبیر کمیسیون صنایع و معادن و عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در این مراسم  بیان داشت: مسئله ای که باید پی گیری کنیم این است که هر آسیب اجتماعی که رخ می دهد بیشترین سهم برای زنان است و اگر نگاه درست و صحیحی به زنان نداشته باشیم مطمئنا هزینه بیشتری را باید در آینده بپردازیم.

مهندس سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  افزود:زنان در بحث مشارکت  سطح بالایی داشته اما در سطوح مدیریتی و تاثیرگذار حضور زنان کم رنگ است به طوریکه تنها 6 در صد کرسی های  مجلس متعلق به زنان است که در این زمینه عوامل مختلفی چون عوامل فرهنگی، ذهنی، اجتماعی تاثیرگذار است و تنها راه حل برای اینکه بتوانیم از حضور زنان استفاده کنیم شناسایی توانمندهای زنان و استفاده از زنان توانمند است.

وی افزود: ارزش گذاشتن به این مناسبات نتایج مثبتی داشته و امیدواریم در عمل نیز نتایج آنرا ببینیم. بانوان نیمی از نیروی انسانی جهان را تشکیل می دهند در حالی که در هیچ  جای جهان حقوق زنان به طور کامل احقاق نشده و شاهد نابرابری هستیم .