انتخابات تنها راه اصلاح است

انتخابات تنها راه اصلاح است
حسین نقاشی:

 حسين نقاشي فعال سياسي در همايش اصلاح طليان قزوين با اشاره به اينكه اولین چیزی که باید بدانیم و رعایت کنیم دفاع از نهاد انتخابات است، اظهار كرد:  باید از نفسِ "رای دادن" دفاع کرد؛ چون ما برای دموکراسی هزینه های زیادی داده ایم و فعالان سیاسی باید اولویت خود را حفظ و تحکیم نهاد انتخابات بدانند.

به گزراش روابط عمومي شوراي اصلاح طلبان استان قزوين، وی ادامه داد: یکی از شرایط انتخابات استاندارد و آزاد، برابری شرایط برایهمه جناح ها برای حضور در انتخابات و تبلیغات است. این در حالی ست که ما می بینیم

اين فعال سياسي تصريح كرد: اصولگرایان با تمام ژنرال های خود وارد صحنه شده و حضور قوی پیدا کرده اند و منابع مالی خوبی هم دارند در صورتی که بسیاری  اصلاح طلبان نتوانستند از سد رد صلاحیت ها بگذرند اما نباید نا امید شد .
وي خاطرنشان كرد: اصلاح طلبان موظفند دل زدگی های ایجاد شده در این 37 سال را کاهش دهند و در برابر آن جریان مقاومت کنند.
نقاشی در جایی از سخنانش گفت: شاید این نوعی سیاست پوپولیستی به نظر بیاید اما حقیقت است که کسی که مشکلات مالی دارد و زیر خط فقر زندگی می کند، به شعار های قشنگ و اعتلای فرهنگ و هنر توجهی ندارد لذا باید به نیاز های این اقشار اهمیت داد  و در کنار آزادی های مدنی و سیاسی  به دنبال مطرح کردنِ آزادی های مشاغل و بیمه بود.