برای رفع مشکلات باید نگاهی ملی داشت

سیده حمیده زرآبادی ،نماینده قزوین البرز ، ابیک در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس دهم به همراه اکبر اسکندر نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی 13شهریور به مناسبت همجواری با روز صنعت چاپ از شرکت شیان آویژن بازدید کردند و با حضور در جلسه ای مشترک با مدیر عامل این شرکت در جریان اهم فعالیت های صورت پذیرفته در این شرکت قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت شیان آویژن به تشریح فعالیت های صورت پذیرفته طی سال های گذشته پرداخته و به برخی از چالش های پیشروی این شرکت اشاره کردند.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن در این دیدار بیان کرد : در طرح های حمایتی مشکلات صنایع کوچک و متوسط باید به صورت ویژه دیده شود تا امکان استفاده از طرح های حمایتی را برای این صنایع ایجاد شود. برای رونق در تولید در شرایط کنونی دولت باید به بخش خصوصی و تولید کنندگان کمک کند .

وی تاکید کرد : نگاه ما برای رفع مشکلات باید ملی باشد و سعی در تصحیح روندها داشته باشیم تا مشکلات برای تمام صنایع هموار شود.

زرآبادی در خاتمه با اشاره به موانع و مشکلاتی که پیش روی صنایع کوچک و متوسط قرار دارند، گفت: در سال های گذشته بسیاری از صنایع بر اثر تحریم ها متضرر شدن و امیدواریم در دوران پسا برجام این شرایط بهبود یابد.