شوراها نقش موثری در حل مشکلات مردم دارند

سیده حمیده زرآبادی در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی قزوین

سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمسیون صنایع و معادن در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی که با حضور شوراها ، دهیاران و مدیران دستگاهای اجرایی بخش مرکزی برگزار شد عنوان کرد: شوراها به دلیل ارتباط مستقیم با مردم نقش موثری در حل مشکلات آنها دارند .

زرآبادی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شوراها و اهمیت وجود شورایی کارآمد در راستای پیگیری مطالبات مردم، افزود: شوراها نشان دهنده ی اهمیت مجموعه های متنوع از فکرها، مشورت ها و ديدگاه ها در اداره امور کشور به شمار می رود و با توجه به اینکه در سال آتی انتخابات شوراها برگزار می شود، از این رو شورا ها باید در فرصت باقی مانده با قدرت، دقت و سرعت بیشتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند و اعضای شوراها اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند تا در بین مردم نوعی دلسردی و نا امیدی ایجاد نشود.

دبیر کمسیون صنایع و معادن در ادامه افزود:مجموعه دستگاه‌های مسئول باید به سمتی حرکت کنند تا با اتکا به منابع غیردولتی و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های خود نسبت به رفع نیازهای مردم و شهر اقدام نمایند. امروز با توجه به شرایط موجود باید به سمت مدیریت بدون پول یا مدیریت هزینه ها حرکت کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در خاتمه به مشکلات "روستا- شهر"ها پرداخت و افزود: انتظارات از امکانات رفاهی در این مناطق در حد شهر است اما هنوز با شهر شدن فاصله زیادی دارند و فاقد امکانات موجود در فضای شهرها هستند.