جامعه امروز نیازمند رعایت اخلاق اسلامی در همه شئونات است

نماینده اصلاح طلب قزوین در مجلس:

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی به رعایت اخلاق از سوی همه مسئولان و مردم نیازمندیم تا سلامت معنوی جامعه حفظ شود.

 سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در شرایط کنونی باید اخلاق مداری در جامعه ترویج شود و همه اعم از مردم و مسئولان خود را ملزم بدانند تا آن را رعایت کنند.

نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: معلمان ما هم باید در مدارس به تعلیم و تربیت دینی و اخلاق مداری توجه بیشتری کنند تا شاهد بداخلاقی در جامعه نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: باید رعایت اخلاق از سنین کودکی آموزش داده شود تا در سنین بزرگسالی این رفتار نهادینه شود و همه خود را ملزم به آداب و اخلاق بدانند.

وی اضافه کرد: درحالی که درعرصه کشاورزی و صنعت اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما به نظر می رسد در حوزه فرهنگی کمی عقب هستیم و باید در این بخش همت بیشتری کنیم.

به گزارش مهر، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: وقتی اعتبارات فرهنگی درکمترین میزان قرار دارد نشان میدهد این عرصه را فراموش کرده ایم و باید این عقب ماندن را جبران کنیم.

منبع خبر: 
خبرگزاری خانه ملت