تعیین تکلیف گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان خرداد ۹۶

نماینده مردم قزوین در جمع عزاداران حسینی در روستای تلاتر ؛

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا خرداد ۹۶ خبر داد

به گزارش روابط عمومی بخشداری الموت غربی، سیده حمیده زرآبادی در این مراسم که با حضور با شکوه مردم روستای تلاتر و روستاهای همجوار برگزار شد با بیان این خبر گفت : به منظور افزایش خدمت رسانی دولت خود را موظف کرده است وضع گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان خرداد ۱۳۹۶ روشن شود.

نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برنامه های دولت در خصوص بهساز ی راههای روستایی و تامین آب شرب افزود: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری زمینه اجرای پروژه های عمرانی در بسیاری از روستاها فراهم میشود.
سیده حمیده زرآبادی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تجلیل از حضور با شکوه مردم در مراسم عاشورای حسینی تصریح کرد: آنچه در این مراسم بیش از همه به چشم می آید عزاداری خالصانه و پاک شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در دفاع از مظلومیت آن حضرت و یاران با وفایش است.

تصویر    

پیگیری تجهیز مرکز بهداشتی تلاتر و پاسخگویی به مشکلات مردم از دیگر مسائلی بود که در حاشیه سفر نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در روستای تلاتر مطرح شد .
یادآور می شود در مراسم عزاداری سوگواران حسینی در روستای تلاتر اهالی روستاهای آکوجان ، پرچکوه ، رشکین ، قسطین ، فشک و روح آباد حضور داشتند.