۱۷ مرداد یادآور مجاهدت‌های حقیقت‌طلبانی که بیرق آگاهی‌بخشی را بر دوش دارند

سیده حمیده زرآبادی

عضو فراکسیون زنان مجلس هفدهم مرداد را یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب و آزاده است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران و عکاسان حوزه مجلس تبریک و با اهدای لوح تقدیر از زحمات شبانه روزی خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار فرهیخته شهید محمود صارمی که در روز هفدهم مرداد ماه به درجه رفع شهادت نایل آمد، این روز را یادآور مجاهدت ها زنان و مردانی حقیقت طلب و آزاده عنوان کرد که بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیدند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

ن و القلم و ما یسطرون

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع رسانی اند؛ هفدهم مرداد ماه که به یادمان شهادت مظلومانه خبرنگار فرهیخته محمود صارمی روز خبرنگار نامیده شده است، یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب و آزاده است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

اینجانب فرصت را مغتنم دانسته و این روز حق‌گویی و حق‌جویی و پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی و نیز به شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از ایزد منان برای شما و همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت، سعادت و سرافرازی و سربلندی تمنا دارم.

سید حمیده زرآبادی

نماینده مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی.