شرکت توزیع زمان خاموشی ها را با صنایع هماهنگ کند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت توزیع باید زمان خاموشی های برق را از قبل با برخی از واحدهای تولیدی که دارای کوره هستند، هماهنگ کند.

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز شنبه در جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان، افزود: بسیاری از صنایع در این زمینه آماده همکاری بیشتر با اعمال خاموشی ها هستند اما معتقدند برای جلوگیری از روند تولید، شرکت توزیع از قبل زمان خاموشی ها را با آنان هماهنگ کند.
وی در ادامه اضافه کرد: رایگان بودن برق مدارس و مساجد در صورت رعایت مدیریت مصرف از قبل صورت گرفته اما اگر این مساله اعمال نشود تعرفه برق آنها باید همانند سایر دستگاه ها و به تصاعدی مورد محاسبه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه صنعت آب و برق کشور وضعیت خوبی را سپری نمی کند، یادآور شد: اگر شرایط به صورت ویژه است باید نگاه و عملکرد مدیران ما به حوزه های کاری خود نیز ویژه باشد و در غیر این صورت با چالش روبرو خواهیم بود.
به گفته این نماینده مجلس، تعدادی از سرمایه گذاران حاضر به سرمایه گذاری در بخش انرژی هستند که متاسفانه به دلیل وجود مشکلات اداری در استان، از ما تضمین کاری طلب می کنند.
زرآبادی ادامه داد: متاسفانه قزوین در حوزه اجرای عملیات آبرسانی از سد طالقان نیز با مشکل روبرو است که در این زمینه باید دستگاه های ذیربط هر چه سریع تر اقدامات لازم را به عمل آورند.
منبع : ایرنا