بیکار شدن 137 نفر به خاطر الکترونیکی شدن عوارضی

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: همزمان با الکترونیکی شدن عوارضی آزادراه‌ها 137 نفر از کارکنان شرکت توسعه آزادراه‌ها بیکار شدند.

با بی‌تدبیری و کارشکنی ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین این کار تا به امروز انجام نشده است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: با توجه به اینکه در کنکور امسال سوالات دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید متفاوت بوده است، این موضوع باید با قید فوریت، جلسه فوق‌العاده‌ای برای شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شود و تصمیمی اتخاذ شود که دانش آموزان بتوانند از نتیجه عادلانه برخوردار شوند و در این یک سالی که زحمت کشیده‌اند و تلاش کرده‌اند، نتیجه آن را ببینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به رئیس جمهور افزود: آقای رئیس جمهور رفتار دوگانه سازمان محیط زیست را چطور توجیه می‌کند، هزاران تُن پسماند خطرناک وارد قزوین می‌شود و دشت قزوین و باغستان‌های بی‌بدیل و محیط زیست قزوین را تهدید می‌کند و در مقابل آن سکوت می‌شود.

زرآبادی ادامه داد: از سوی دیگر اجرای پروژه راه قزوین – الموت – تنکابن که پس از 14 سال هنوز به بهانه حفاظت از محیط زیست متوقف می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: آقای لاریجانی؛ قوانینی داریم که باید در دولت برای آن آیین‌نامه نوشته شود، متأسفانه دولت این آیین‌نامه‌ها را نمی‌نویسد و در حال حاضر انبوه قوانین مانده‌اند.

دکتر علی لاریجانی درپاسخ به تذکر این نماینده گفت: بله هیأت نظارت این موضوعات را پیگیری می‌کند، موارد دیگر را هم که مد نظر شما است یادداشت کنید تا پیگیری شود./